/ Primeri uporabe

Primer uporabe: ZD Ajdovščina

Ajdovščina-naslovnica2.jpg
Vodenje zdravstvenega doma je zahtevno, še posebej, ko gre za organizacijo delovnega časa. Dežurstva, raznovrstnost urnikov, nadurno delo, nepredvidene odsotnosti in zagotavljanje nemotenega delovanja ambulant – vse to zahteva natančno načrtovanje in veliko prilagajanja.

Kako ZD Ajdovščina z digitalizacijo razporejanja delovnega časa prihrani čas in izboljšuje učinkovitost?

V Zdravstvenem domu Ajdovščina so se odločili za sodobno rešitev, ki jim omogoča večjo preglednost in optimizacijo delovnega procesa. S pomočjo sistema PlanDela so uspeli izboljšati razporejanje dela, zmanjšati administrativno obremenitev in zaposlenim omogočiti več nadzora nad lastnim urnikom in ostalimi obračunskimi podatki. 

O ZD Ajdovščina

ZD Ajdovščina zagotavlja širok spekter zdravstvenih storitev za prebivalce občin Ajdovščina in Vipava. Z okrog 180 zaposlenimi skrbijo za preventivne, kurativne in nujne medicinske storitve, pri čemer se soočajo z izzivi, kot so vse kompleksnejša organizacija delovnih izmen, dežurstev in odsotnosti. Da bi izboljšali upravljanje kadrovskih virov, so se odločili za digitalno rešitev PlanDela.

Digitalizacija, ki poenostavi delo

Pred uvedbo PlanDela so se v ZD Ajdovščina soočali z izzivi, ki so skupni številnim zdravstvenim ustanovam. Organizacija urnikov je zahtevala veliko ročnega dela, nepričakovane spremembe pa so pomenile dodatno obremenitev za zaposlene in vodstvo. Poleg tega se je vsak začetek meseca porabilo precej časa za uskladitev podatkov potrebnih za obračun plač.

Z uvedbo PlanDela so, z vnaprej planiranim delom, povezavo z registracijo delovnega časa ter prikazom vseh potrebnih podatkov na enem mestu, večino postopkov poenostavili in pohitrili.

Namesto dolgotrajnega usklajevanja imajo zdaj tudi zaposleni vedno dostop do aktualnega urnika, svoje izmene lahko pregledujejo in urejajo preko Portala za zaposlene, sistem pa omogoča tudi enostavno prijavo in beleženje razlogov za nadurno delo, najavo in beleženje razlogov odsotnosti ter izražanje želja glede delovnega časa. To jim omogoča večjo fleksibilnost in nadzor nad delovnimi obveznostmi, vodjem pa pregleden nadzor nad organizacijo dela enote.

Več časa za tisto, kar je res pomembno

Zmanjšanje administrativnih obremenitev je ena največjih prednosti digitalizacije. Modul eBOL, ki ga uporablja ZD Ajdovščina, omogoča samodejen uvoz bolniških odsotnosti, kar bistveno skrajša čas obdelave podatkov. Vodje se lahko tako bolj posvetijo organizaciji dela in zagotavljanju kakovostne zdravstvene oskrbe, namesto da bi ure in ure namenili urejanju evidenc.

Poleg tega imajo v ZD Ajdovščina zdaj boljši vpogled v analitiko delovnega časa. Podatki so vedno na voljo, sistem pa omogoča natančne analize, ki pomagajo pri odločanju in dolgoročnem načrtovanju kadrovskih virov. Na podlagi teh informacij lahko vodstvo lažje sprejema prave odločitve in zagotavlja enakomerno obremenitev zaposlenih.

Kaj pravi direktor ZD Ajdovščina?

“Program je zelo praktičen in pregleden, z veliko uporabniku prijaznimi analitskimi orodji. Ekipa PlanDela (razvoj, podpora) je izjemno odzivna, tako glede uvajanja smiselnih novosti, nadgradenj in izboljšav, kot tudi na področju podpore. Odziv podpore je praktično takojšen – to pomeni takoj ali v nekaj minutah.”

Egon Stopar,
direktor, ZD Ajdovščina

Digitalizacija kot ključ do večje učinkovitosti

Z uvedbo sistema PlanDela je ZD Ajdovščina poenostavil številne procese, ki so prej zahtevali več časa, predvsem z vodenjem dodatnih ročnih evidenc. Vodstvo ima zdaj boljši nadzor nad razporejanjem, zaposleni pa celovit vpogled ter urejanje svojih delovnih obveznosti in odsotnosti. Digitalizacija jim je omogočila, da se lahko bolj osredotočijo na svoje poslanstvo – zagotavljanje kakovostne zdravstvene oskrbe prebivalcem.

Če želite izvedeti več o tem, kako lahko PlanDela izboljša upravljanje delovnega časa tudi v vaši ustanovi, nas kontaktirajte!

📩 Več informacij: www.plandela.si

📞 Kontakt: info@plandela.si

Prvotno objavljeno: