Pogosta vprašanja
Se zanimate za uvedbo aplikacije PlanDela v vaši organizaciji, niste pa prepričani, ali je res primerna za vas? Tukaj lahko najdete odgovore na najbolj pogosta vprašanja!
Ali je mogoč brezplačen preizkus aplikacije?
Omogočamo večmesečno preizkusno obdobje, v okviru katerega ustrezno nastavimo aplikacijo za vaše podjetje ali organizacijo. V kolikor se po koncu preizkusnega obdobja odločite, da aplikacija za vas ni primerna, vam povrnemo celoten znesek preizkusa. Več informacij o preizkusu aplikacije je na voljo tukaj.
Kaj vključuje mesečna naročnina za aplikacijo?
V okviru mesečne naročnine vam omogočimo uporabo spletne aplikacije PlanDela in registracijskih terminalov, brez dodatnih skritih stroškov. Celotna aplikacija teče na naših strežnikih v oblaku, zato ne potrebujete dodatne strojne ali programske opreme. V mesečno naročnino je že vključeno vzdrževanje in brezplačna podpora uporabnikom. Prav tako vam je vedno na voljo najnovejša verzija aplikacije.
Kakšen je mesečni strošek uporabe aplikacije?
Celotni strošek se prične z okvirno 2 € mesečno na zaposlenega, odvisno od velikosti organizacije, naprednih funkcionalnosti in morebitnih integracij, ki jih stranka uporablja. Več informacij o cenah je na voljo v tukaj.
Ali je aplikacija primerna za mala in mikro podjetja (1 - 50 zaposlenih)?
Aplikacijo z lahkoto nastavimo tudi za manjše kolektive, ki tako lahko poenotijo in uredijo upravljanje z delovnim časom. Vendar pa se v tem primeru strošek aplikacije na zaposlenega nekoliko poveča, naročnina namreč vključuje licence za minimalno 50 zaposlenih.
V organizaciji imamo lastno strežniško infrastrukturo. Ali lahko aplikacijo namestimo na našem strežniku?
Omogočamo tudi namestitev aplikacije na lastni strežnik. Za namestitev in vzdrževanje kompletne programske opreme na strežniku poskrbimo mi. Več informacij o tem, kdaj je smiselna namestitev na lastnih strežnikih dobite tukaj.
Sistem za registracijo delovnega časa že imamo. Ali lahko uporabljamo aplikacijo samo za planiranje delovnega časa?
Aplikacijo lahko uporabljate tudi izključno za planiranje delovnega časa, brez registracijskega terminala. Omogočamo tudi integracijo z zunanjimi sistemi za registracijo, tako da so prihodi in odhodi vidni v razporedu, podatki o registracijah pa so na voljo za obračun plač.
Ali registracijske kartice omogočajo tudi kontrola dostopa (odpiranje vrat, zapornic)?
Kontrolo dostopa z identifikacijskimi karticami za registracijo omogočamo v sodelovanju z zunanjim partnerjem, specializiranim za to področje. Omogočamo pa tudi integracije z obstoječimi sistemi za kontrolo dostopa.