Reference

Z našimi strankami gradimo dolgoročna partnerstva, ki temeljijo na odzivnosti, zaupanju in skrbni pomoči pri uporabi aplikacije. Veliko truda vlagamo v kontinuiran razvoj rešitve, pri čemer sledimo predlogom naših uporabnikov, vse morebitne napake pa vestno in hitro odpravljamo.

Kvaliteto rešitve PlanDela, naše vestno delo in konkurenčne prednosti prepoznavajo tudi naše stranke, kar potrjujejo številna pozitivna mnenja!

Rešitev PlanDela je Kontaktnemu centru zelo olajšala sestavljanje razporedov, kar je sicer za veliko ekipo, razporejeno v delovni čas 24/7, velik zalogaj. Od uvedbe rešitve za samo sestavljanje urnika porabimo precej manj časa, saj avtomatsko razporejanje pravzaprav poskrbi za vse. Za vse sodelavce je zelo koristno tudi to, da lahko svoj razpored, poleg vpogleda na računalniku, spremljajo tudi na svojih mobilnih napravah. Aplikacija je uporabnikom prijazna, implementacija je potekala hitro, ekipa PlanDela pa je odzivna in hitro najde nove rešitve glede na potrebe stranke.

Klemen Kalin, vodja skupine, NLB Kontaktni center
Dom za varstvo odraslih Velenje

PlanDela je aplikacija, ki nam poleg medicinsko tehničnih pripomočkov, predstavlja osnovno orodje za naše delo. Priprava urnikov delovnega časa, ki so v skladu z veljavno zakonodajo, je vse prej kot enostavna, zato je omenjena aplikacija za nas nepogrešljiva.

Violeta Potočnik Kranjc, direktorica, Dom za varstvo odraslih Velenje
GMT d.o.o.

Zagotoviti kvaliteten pregled nad vsemi kategorijami postavk, ki predstavljajo zaslužke 400 zaposlenih na 45 lokacijah je bil izziv. Veseli smo, da nam je to uspelo s pomočjo aplikacije PlanDela.

Stanko Prelec, vodja logistike, GMT d.o.o.
Onkološki inštitut Ljubljana

Rešitev PlanDela že več let uporabljamo za razporejanje delovnega časa zdravstvenega osebja. Delovni proces v našem zavodu je zelo zapleten: delo poteka v več izmenah, veliko je dežurstev in pripravljenosti, zaposleni pa pogosto prehajajo med oddelki.

Program v celoti podpira naš delovni proces, in je kljub širokemu naboru funkcionalnosti zelo enostaven za uporabo. V vsakem trenutku je dostopen, spremembe so takoj vidne in jasne. Enostavno je tudi načrtovanje dopustov in drugih odsotnosti. Sproti lahko preverjamo obremenitve posameznikov, možne so večmesečne analize... S pridom ga uporabljajo vsi zaposleni, saj lahko kadarkoli dostopajo do svojega delovnega razporeda. Veliko dela nam prihrani tudi pri obračunu ur, saj se vse postavke in dodatki izračunajo avtomatsko.

Robert Terbovšek, dipl.zn., vodja ZN oddelkov H1, D1, C1, Onkološki inštitut Ljubljana
Hiša daril d.o.o.

Zelo smo zadovoljni, da smo se odločili za rešitev PlanDela. S tem imamo urejeno vse od planiranja dela, do kontrole izvedbe dela ter do prenosa podatkov v izračun plač. Vsi naši zaposleni so aplikacijo takoj sprejeli, uporaba je enostavna tako za planerje, kot za zaposlene. Ker imamo več poslovalnic, zaposleni pa se prestavljajo tudi med njimi, je sedaj planiranje res enostavno in pregledno. V primeru težave je odzivnost podpore takojšnja. Všeč nam je, da imajo tudi zaposleni takojšen pregled nad svojim dopustom ter urami, do sedaj ni bilo napake pri prenosih le teh. Pa še bi se lahko naštelo, na kratko: res dobra rešitev!

Robert Koderman, direktor, Hiša daril d.o.o.
Reševalna postaja UKC Ljubljana

Z aplikacijo PlanDela smo zelo zadovoljni, ekipa njihovih strokovnjakov je ažurna in prilagodljiva. Rešitve so smiselne in v skladu z našimi pričakovanji.

mag. Janez Kramar, vodja Reševalne postaje, UKC Ljubljana
Eligo Bled d.o.o.

Rešitev PlanDela predstavlja veliko dodano vrednost našemu podjetju. Z njim se je izboljšala organizacija, nadzor in planiranje dela zaposlenih. Širok nabor pregledov in analiz omogoča, da je delo uravnoteženo razporejeno med zaposlenimi. Rešitev je izjemno enostavna za uporabo. Zelo veliko časa pa prihranimo tudi pri pripravi obračuna plač.

Tjaša Müller, direktorica, Eligo Bled d.o.o.
Zdravstveni dom Ilirska Bistrica

S programom za vodenje delovnega časa smo izredno zadovoljni, še bolj pa z ekipo, ki stoji za njim. Smo posebna organizacija z mnogo različnimi delovniki, ki so jih avtorji razumeli in umestili v program. Sproti usklajujemo vsako novost in spremembo. So odzivni in pripravljeni na iskanje rešitev za vsako vprašanje.

dr. Štemberger Kolnik Tamara, direktorica, Zdravstveni Dom Ilirska Bistrica
Dom upokojencev Izola

Moje izkušnje z uporabo aplikacije so fantastične. Zelo jo priporočam. Uporaba je preprosta in logična, za uvajanje je bil dovolj en dan. Odziv na morebitne težave pri uporabi je takojšen.

Sabina Renčel, namestnik direktorja za področje zdravstvene nege in oskrbe, Dom upokojencev Izola
Varnost Kranj d.o.o.

Z storitvijo, podporo in uporabo delovnih planov smo zelo zadovoljni. Zadovoljsto so izrazili tudi številni zaposleni.

Aleš Podpečan, direktor, Varnost Kranj, kranjska varnostna družba, d.o.o.
DEOS d.o.o.

Program že vrsto let uporabljamo v naših domovih za starejše. Z njim si naše vodje bistveno olajšajo organizacijo dela. Pomaga nam tudi pri številnih analizah na področju planiranih in opravljenih ur dela. Pohvaliti moram tudi skrb za razvoj novih rešitev in veliko prilagodljivost posameznemu uporabniku.

Bojan Kranjc, direktor, DEOS d.o.o.
ABC rent a car in turizem d.o.o. - Europcar Slovenija

Aplikacija je uporabniku zelo prijazna in enostavna za uporabo. Glede na to, da so naše poslovalnice na različnih lokacijah, imamo ves čas pregled nad planom in opravljenim delom zaposlenih. Zelo zadovoljni smo tudi z razvojem aplikacije saj nam omogočajo prilagoditve za naše potrebe in vedno prisluhnejo našim predlogom in željam.

Zoran Đukić, izvršni direktor, ABC rent a car in turizem d.o.o. – Europcar Slovenija
Dom starejših občanov Ajdovščina

Zelo sem zadovoljna z beleženjem in prenosom obračunanih ur v plače s katerim nikoli ni bilo težav. Pred uporabo aplikacije PlanDela sem za to porabila kar nekaj ur, sedaj pa je to opravljeno v nekaj minutah.

Silva Jamšek, vodja finančno-računovodske službe, Dom starejših občanov Ajdovščina
Varstveno delovni center Nova Gorica

Z aplikacijo PlanDela smo izredno zadovoljni, saj na enostaven način združuje planiranje delovnih razporedov, registracijo delovnega časa in obračun. Velika pohvala gre tudi podpornemu centru, ki ažurno in strokovno rešuje vsa naša vprašanja in dileme ter program vsakokrat prilagaja našim potrebam in željam.

mag. Tanja Cink, direktorica, Varstveno delovni center Nova Gorica
Dom upokojencev Idrija

Rešitev PlanDela na pregleden in enostaven način omogoča popolno kontrolo nad razporedom, izvedbo in obračunom ur.

Urška Močnik, direktorica, Dom upokojencev Idrija
...ter še več kot 100 drugih podjetij in zavodov po celi Sloveniji!

Pridružite se številnim podjetjem, ki že uporabljajo PlanDela!

Ne čakajte več! Naša ekipa vam bo z veseljem predstavila vse prednosti PlanDela na konkretnih primerih uporabe!