Kako PlanDela poskrbi za učinkovito upravljanje delovnega časa?

Od izdelave razporeda, upravljanja odsotnosti in menjav, do beleženja in obračuna – vse na enem mestu. Tako za tiste, ki upravljajo z delovnim časom, kot tudi za vse zaposlene v podjetju, ki imajo tako vedno vse relevantne informacije na dosegu roke.

Razporejanje

Hitro in učinkovito vnesite delovni razpored s pomočjo intuitivnega tabelaričnega vmesnika ali pa prepustite programu, da samodejno izdela uravnotežen in skladen razpored!

Beleženje

Beležite prisotnost zaposlenih s pomočjo identifikacijske kartice in terminala ali pa z uporabo mobilnega telefona in računalnika.

Obračun

Z nekaj kliki obračunajte plače za vse zaposlene z upoštevanjem vseh plačnih dodatkov na podlagi dejanskega razporeda in zabeleženih registracij!

Analiza

Izdelajte podrobne analize na nivoju posameznih zaposlenih, oddelkov ali celotne organizacije, s pomočjo katerih lahko izboljšate delovne procese!

Pridružite se številnim podjetjem, ki že uporabljajo PlanDela!

Ne čakajte več! Naša ekipa vam bo z veseljem predstavila vse prednosti PlanDela na konkretnih primerih uporabe!