Storitve
Nekatere storitve v bančništvu, zavarovalništvu in drugih storitvene dejavnosti morajo biti strankam na voljo vse dni v tednu, podnevi in ponoči.
Aplikacija PlanDela olajša planiranje večizmenskega delovnega procesa in poskrbi, da so izmene in dežurstva uravnoteženo razporejeni, zaposleni pa imajo delovni razpored na voljo za čim daljše prihodnje obdobje.
Rešitev PlanDela je Kontaktnemu centru zelo olajšala sestavljanje razporedov, kar je sicer za veliko ekipo, razporejeno v delovni čas 24/7, velik zalogaj. Od uvedbe rešitve za samo sestavljanje urnika porabimo precej manj časa, saj avtomatsko razporejanje pravzaprav poskrbi za vse. Za vse sodelavce je zelo koristno tudi to, da lahko svoj razpored, poleg vpogleda na računalniku, spremljajo tudi na svojih mobilnih napravah. Aplikacija je uporabnikom prijazna, implementacija je potekala hitro, ekipa PlanDela pa je odzivna in hitro najde nove rešitve glede na potrebe stranke.