Trgovina
Delo v trgovinah pogosto poteka tudi tekom praznikov in vikendov, in tako predstavlja breme tako za delavce, kot tudi za vodje, ki morajo organizirati delovni proces.
Aplikacija PlanDela pomaga pri izdelavi uravnoteženih delovnih razporedov, ki so skladni z zakonodajo, zaposleni pa so vedno na tekočem s svojim delovnim razporedom in tako lažje usklajujejo prosti čas z delovnimi obveznostmi.
Zagotoviti kvaliteten pregled nad vsemi kategorijami postavk, ki predstavljajo zaslužke 400 zaposlenih na 45 lokacijah je bil izziv. Veseli smo, da nam je to uspelo s pomočjo aplikacije PlanDela.
Odločitev za rešitev PlanDela se je izkazala za zelo dobro! Z njo imamo urejeno vse od planiranja dela, kontrole izvedbe dela pa do prenosa podatkov v izračun plač.
Vsi naši zaposleni so aplikacijo takoj sprejeli, uporaba je enostavna tako za planerje, kot za zaposlene. Ker imamo več poslovalnic, zaposleni pa se prestavljajo tudi med njimi, je sedaj planiranje res enostavno in pregledno.
Pa še bi se lahko naštelo, na kratko: res dobra rešitev!